Otelde Sex Hikayesi

Otelde SexMerhaba adım Derya 28 yaşında 5 yıllık evli, bir çocuk annesiyim. Özel bir şirkette üst düzey yönetici olarak çalışıyorum. Eşimle bir seminerde karşılaşmış, birbirimizden etkilenmiştik. O zamanlar Anadolu’dan İstanbul’a yeni gelmiştim çalışmama başlayalı fazla zaman olmamıştı. Önce bir yakınımızın evinde kalıyordum ama daha sonra ev tutup ailemi de yanıma aldım. Çalıştığım şirketin eğitim seminerlerinden birinde Selim ile tanıştık. Selim, 35 yaşlarında eğitmenlerden biriydi. Eğitimden sonra tesadüfen aynı masada yemek yedik ve her şey orada başladı. Seminerden sonra da görüşmeye başladık. Bana aşık olduğunu, her gün görmek istediğini söylüyordu. Birbirimize aşkımız hızla gelişti ve evlenmeye karar verdik.Gerçek Otelde Sex Hikayesi
Evliliğimizin ilk yılları mükemmel geçti, birbirimizi deli gibi seviyor, hiç ayrılamıyorduk. İş anında bile birbirimizi sık sık arıyorduk. Daha sonra bir kızımız dünyaya geldi. Mutluluğumuz biraz daha arttı. Eşim evine bağlı, düzgün bir adamdı. Bana ve kızımıza inanılmaz düşkündü ama sonradan çok sık tartışmaya başladık. Çünkü ben işimde hızla ilerliyor, hemen hemen iki yılı da bir terfi alıyordum. Kariyerimdeki bu hızlı yükseliş, aynı süratle evliliğimizi vurmaya başladı. Eşimden daha fazla kazanıyor olmam onu bozmaya başladı. Evin taksitleri bittikten sonra onun eski arabasını yenilemek isti yordum, eşim buna büyük tepki gösterdi ve kavga ettik. Hani malda mülkte gözü yok ama bir topluluğa girdiğimizde onun arabasının eski model olmasından utanıyordum. Diğer arkadaşlarım ve eşleri daha düzgün arabalarla geziyorlardı. Son dönemde bu tartışmalar iyice artmaya ve sonu şiddete dayanmaya başladı. Aslında kocamı çok seviyordum, o yüzden boşanmak aklımın ucundan bile geçmiyor, zamanla bütün düzeltebileceğimizi düşünüyordum. Bundan birkaç ay önce doğup büyüdüğüm yerden arkadaşım olan esra beni aradı ve kardeşi Hakan’ın İstanbul’da bir okul kazandığını ve bir işe ihtiyacı olduğunu söyledi.Gerçek Otelde Sex Hikayesi
Hakan’ı en son gördüğümde 10 yaşlarında ufacık bir çocuktu ve aradan yaklaşık 10-12 yıl kadar geçmişti. Esra’ya iş adresimi verip Hakan’ın yanıma gelmesini istedim. Hakan bir büyümüş bir yakışıklı çocuk olmuş anlatamam. Basketbol oynadığı için boyu 1.90′i geçmiş ve geniş omuzları vardı. Birlikte çay içtik biraz eskilerden sohbet ettik. Sonra onu başka bir şirkette yöneticilik yapan arkadaşımı arayarak işe girmesini sağladım. Bir süre sonra Hakan’la MSN’den yazışmaya başladık, işinden gücünden memnundu, ayrıca okula ve spora da vakit bulabiliyordu. Yazışırken önceleri sürekli “Abla” diyordu, ben de bundan rahatsız oluyor ismimle hitap etmesini istiyordum. Bundan cesaret alan Hakan, bana aşk kokan sözcükleri kullanmaya başladı.Artık MSN’le görüşmek bizi kesmiyor, telefonlaşıyor ve mesajlaşıyorduk.. Birkaç kez dışarıda buluşup iki dost arkadaş gibi yemek yedik ama daha sonra samimiyetimiz artmaya el ele tutuşmaya sarılmaya başladık.Yaşanmış Otelde Sex Hikayesi
Kendime inanamıyordum hem kocamı seviyordum, hem ona çok aşıktım ama diğer taraftan Hakan’la arkadaşlık yapmak bana inanılmaz heyecan veriyordu. Bir hafta sonu kocam yine iki günlüğüne seminere gitti. O günümü Hakan’a ayırmaya karar verdim, sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başladım. Ne giyeceğimi bir türlü karar veremiyor, birini çıkarıp diğerini giyiyordum. Sonda kısa ve dar bir elbise giyip makyajımı tamamlayıp onunla buluştuk. Bir alışveriş merkezine gidip çay kahve içtik, vitrinleri dolaşıp daha sonra yemek için Boğaz’a indik. Vakit su gibi akıp gidersen ikimiz de kafayı bulmuştuk. İstanbul’da birilerine yakalanmaktan korktuğumuz için deniz taksiyle Büyükada’ya geçtik. Ada’da küçük ama şahane manzaralı bir otele geçtik. Hem müthiş heyecan duyuyordum hem de “Beri ne yapıyorum kardeşim gibi büyüttüğüm biriyle nasıl birlikte alacağım diye düşünüyordum.Yaşanmış Otelde Sex Hikayesi
Ama o sırada Hakan benim saçlarımı okşuyor, boynumu kulağımı öpüyor içimi dana bir tuhaf ediyordu. Saniyeler içinde soyunup patağa uzandık. Hakan yaşına oranla inanılmaz güzel sevişiyor, elini dilini bir sanatçı gibi kullanıyordu. Zevkten şekilden şekle girip hafif hafif çığlıklar atmaya başladım. O gece sabaha kadar sayısız kez birlikte olduk, kocamla ilk evlendiğim günleri yenilen hatta fazlasıyla yaşadım. Bazı kadınların neden genç sevgili aradığını o gece bir kez daha anladım. Hakan’la pasak ilişkimiz devam ediyor, kocamı aldattığım için pişman olsam da duygularıma gem vuramıyorum.Yaşanmış Otelde Sex Hikayesi

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

6 Responses to “Otelde Sex Hikayesi”

  1. slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben aykut malatya ve çevresinden evli bekar dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem verecek arada sırada birbirimizi mutlu edecek bayanlardan tlf bekliyorum yaş 32 uzun boylu çekici bir erkeğim yaş sınırı yok ara bekliyorum 0539 566 07 83 7/24 saat arayabilirsiniz özele açık

    YanıtlaSil
  3. selam kızlar, ben serdar arayın telefonda güzel zevkli sohbetler edelim rahatlayalım. sırdaş olurum herşey aramızda. sadece bayanlar lütfen 0531 272 99 99

    YanıtlaSil
  4. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arasın herşey saygı güven ve gizlilik içinde görüşecek ciddi düşünenler arasın

    YanıtlaSil
  5. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

    YanıtlaSil
  6. Ben mehmet aslen mardinliyim ve istanbulda Oturuym yakışıklı ve karizmatik sert biriyim yaraGim 20 santim ıstanbuldan evli dul yas farketmez byanlar arsin özelikle sert.sexi seven bayanlar bekliyom 05445907373

    YanıtlaSil

Popular Posts

Blogger news