Ofiste Sex Hikayesi

Ofiste SexMerhabalar beni adım sude 32  yaşında 4 yıllık evli bir çocuk annesiyim. Eşimle tanışmadan önce biriyle 4 yıla yakın süren bir ilişkim oldu. Onu çok seviyordum, o da bana aşık olduğunu söylüyor ama iş evlenmeye gelince hep bir bahanesi oluyordu. Önce okulunu bahane etti daha sonra askerliğini son olarak da işini. Bu dört yıl içinde onunla fazla ileri gitmeden seviştiğimiz oldu, çünkü bekaret benim ve ailem için çok kutsaldı. Onu nihayet ailemle tanıştırmaya hazırlanırken şok bir gerçeği öğrendim. Meğer bizim dul bir komşumuzla yıllardır süren bir ilişkisi varmış. Beyefendi beni eve getirip götürürken bir şekilde o kadınla tanışmış ve beni başından savdıktan sonra soluğu o kadının evinde alıyormuş. Uğradığım ihaneti bana o kadınla aynı binada oturan kız arkadaşım anlattı. İnanmak istemedim, alıp karşıma konuştum, bana her şeyi itiraf etmez mi? Ben bakireymişim, takıntılıymışım o kadın bütün istediklerini veriyormuş ama evlendikten sonra görüşmeyeceklermiş.Ofiste Seks Hikayesi
Anında ayrıldım ondan. Daha sonra karşıma bambaşka biri çıktı, kısa sürede aramızda bir elektriklenme oldu ve çok beklemeden evlendik. Evlendikten hemen sonra hamile kaldım. Zaten çok çocuk istiyor, yaşımın geçmesinden korkuyordum. Eşimle evliliğimizin ilk yılları mükemmel geçti. Asla bana eski sevgilimi hatırlatmadığı gibi çok zaman İyi ki onunla evlenmemişim, iyi ki beni aldatmış” diye düşündüğüm olmuştur. Ancak daha sonra aramızda bazı anlaşmazlıklar çıkmaya başladı. Sudan sebeplerden tartışıyor, her tartışmanın sonunda da bana küsüp ayrı oda da yatıyordu. Eşimin çocuksu bir yapısı olduğunu geç öğrenmiştim ama artık iş işten geçmişti. Bir gece yine basit bir nedenden tartıştık, eşim bu kez sadece yatağını ayırmadı, valizini toplayıp bir otele yerleşti. Acaba hayatında biri mi var diye düşündüm ama o taraklarda bezi olmayan bir adamdı. Telefonunu, mail şifresini biliyordum.Ofiste Seks Hikayesi
Olsa bir şey benden kaçmazdı. Ne de olsa daha önce acı bir tecrübe yaşamıştım. Eşimin evi terk ettiği dönemde iş arkadaşım Metinle aramızda garip bir yakınlaşma oldu. Çünkü o da aynı dönemde eşiyle sorunlar yaşıyordu. Akşamları iş çıkışında bir yere gidip oturuyor saatlerce dertleşiyorduk. O günlere kadar aramızda arkadaşlıktan başka bir şey yoktu ama aniden yakınlaştık. Bir akşam onunla mesaideydik. Başka arkadaşlar da vardı ama zamanla hepsi işlerini bitirip gittiler, ikimiz ofiste yalnız kaldık. Sonra o da işini bitirdi ama beni beklemeye başladı. Daha sonra ocaktan ikimize kahve yapıp geldi karşılıklı içmeye başladık. Kahveler bittikten sonra ben tekrar işime yönelmiştim o da benim masamın yanma oturmuş, gazete okuyordu. Elim fincana çarptı ve onun üzerine kahve artığı döküldü. Hemen ıslak mendil alıp pantolonunu temizlemeye başladım. Lekeyi çıkarmaya çalışırken elim ister istemez cinsel organının olduğu bölgeye çarpıyordu, giderek ereksiyon olduğunu fark ettim. O an aklımdan her şey uçtu ve onu okşamaya başladım.Yeni Ofiste Sex Hikayesi
Sonra dudaklarımız birleşti. Biraz öpüştükten sonra o benim eteğimi yukarı sıyırdı, kendi pantolonunu dizlerine kadar indirip bacak arama yerleşti. Çok uzun sürmedi ama inanılmaz bir zevk fırtınasıyla aynı anda orgazma ulaştık. Toparlandıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi ben işimi yöneldim, o da arkama geçip saçlarımı okşamaya güzel şeyler söylemeye başladı. İşim bitene kadar yeniden tahrik olmuştum. Bu kez masadan kalkıp diğer odadaki kanepeye geçtik, yarım yamalak soyunup sevişmeye başladık. Bu kez ilkinden çok daha uzun bir süre ön sevişme yaparak yeniden birleştik. İş arkadaşım mükemmel bir erkekti, bana hayatımın en güzel iki orgazmını arka arkaya yaşattı. O günden sonra bir daha onunla birlikte olacak fırsatımız olmadı. Sanki eşim onu aldattığımı hissetmiş gibi ertesi gün eve döndü ve benden af diledi. Oysa af dilemesi gereken bendim. Bazen iş arkadaşımla yaşadığım anları yeniden yaşamak istiyorum fakat içim elvermiyor. Sanırım o da yaşadığımı şeyi tek gecelik ilişki olarak görmüş olmalı ki bir daha bana hiç yaklaşmadı.Yeni Ofiste Sex Hikayesi

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

12 Responses to “Ofiste Sex Hikayesi”

  1. slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben istanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben aykut malatya ve çevresinden evli bekar dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem verecek arada sırada birbirimizi mutlu edecek bayanlardan tlf bekliyorum yaş 32 uzun boylu çekici bir erkeğim yaş sınırı yok ara bekliyorum 0539 566 07 83 7/24 saat arayabilirsiniz özele açık

    YanıtlaSil
  3. Slm kizlar ben ayberk arayin ankara civari tercigimdir 13 yasindayim0507 412 58 78

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben ekin azgin bir bayanim ankaradanım. Tek gecelik iliski istiyorum. Ankara batıkenttenim. Ankaradan ve istanbuldan duzgun erkekler arayin beni bulusalim atesimi sondurun 05534349721. Arayın beni gercek oldugumu göruceksiniz

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar bu yorum yalan. numara sahibini rahatsız etmek için yapılmış bir şeydir. Lütfen arayıp rahatsız etmeyelim.

    YanıtlaSil
  6. ISMIM MEHMET 537 443 94 47 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEV ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM ISTANBULDAYIM ARAYIN HAYATI VE KADINLIK DUYGULARINIZI YENIDEN YASAYIN HE ILK DEFA KADIN OLMANIN NASIL BIR DUYGU OLDUGUNU DERINDEN HISEDIN HADI ARAYIN KADININ KALBINDEN BEDENINE RUHUNA DOLANIP BACAKALRININ ARASINDAN ZEVK SUYU OLARAK AKAN BIR ATESLI DOYUMSUZ SINIRSIZ BIR EKEGIM ARAYIN SIZDE BU SINIRISIZ ANLATILMAZ DUYGUYU YASAYIN kolgibbi3450@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arasın herşey saygı güven ve gizlilik içinde görüşecek ciddi düşünenler arasın

    YanıtlaSil
  8. slm bayanlar ben adana. dan apo tüm yaştan bayanlar arayabilir 05323568692

    YanıtlaSil
  9. Azgın Olgun her yastan beklıyorum telefonunuzu bayanlar 0537 212 4004

    YanıtlaSil
  10. mrb istanbuldan ben savaş yaşım 30 memurum değişik fantazi arayan bayanlar arayın 0535 258 57 49

    YanıtlaSil
  11. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben
    yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim.
    güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner
    ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından
    bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir
    masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun
    bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90
    doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde
    olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size
    kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın
    tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır
    buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden
    de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;)

    YanıtlaSil
  12. Kamerada soyunan kızlar Ve onların Muhteşem gögüslerini görmek için Msn show sitemize bekliyoruz aynı zamanda hep aynı videolardan sıkıldıysanız farklı degişik yeni türde videolar izlemek istiyorsanız sikiş izle sitesi tam size göre.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Blogger news