Komşuyla Seks Hikayesi

Komşuyla SeksMerhaba adım Selim 20 daireli bir apartmanda oturan biriyim. Daireler arasında yakın sıcaklık ve komşuluk olmakla beraber samimiyizdir. Bunların arasında en çok samimi olduğumuz komşumuz Reyhan genç ve güzel bir kadındı. Önceden olan samimiyetimiz gün geçtikçe ciddileşiyor ve farklı bir boyuta ulaşıyordu. Bir gün bizim evde televizyon bozulunca onların evine televizyon seyretmeye gittiğimde benim kocasının onu aldattığını, boşanmak üzere avukata dilekçe verdiğini söyledi. Samimiyeti arttırmak için nasıl evlendiklerini sordum. O bana kocasının onu kaçırdığını söylüyordu. Konu gerdek ‘ gecesine gelince kocasının işini bitirip arkasını donup uyuduğunu, bundan üzüntü duyduğunu söylüyordu. Ben de bunun yanlış olduğunu, kocasının enayi olduğunu, söylediğimde suratına bakarak gülümsedi Ben ona ilişkiye girecek kişiler var ama teklif etmeye korktuğumu söylediğimde, bana gözüne kestirdiğini güzel olanı öp onlar seninle yatarlar dedi. Bu acaba açık bir teklifmiydi? Acaba diye düşünürken annem artık eve gelmemi söyledi.
O gece eve döndüm. Ertesi gün Reyhan abla beni eve girerken gördüğünde yanına çağırdı ve öğleden sonra onun evine gelmemi söyledi. Ben de dışarı çıkıyorum diyerek öğleden sonra onun evine gittiğimde bana: “Kocam beni sence neden aldatıyor?” dedi. Ben de ona kadın sulanmıştır çünkü erkeği azdıran kadındır dedim eğer erkek azmışsa yaşlı kadını bile yapar dediğimde kadın üstüme yürüyerek kucağıma oturdu. Sikimin kalktığını hissettiğim an sen de beni yapar mısın dedi Kekeleyerek ne yapacağım dedim. O da beni yapacaksın dedi Bana oyun oynadığını düşünerek sana nasıl güvenebilirim dedim. Bana seni çağırdığımda gel, o zaman güvenir ve anlarsın diyerek yatak odasına doğru gitti. Bir ara beni çağırdığını duydum ve içeri doğru gittim. Üzerinde dar bir atlet, pembe bir külot giymiş uzanıyordu. Bana hadi gel dediğinde kalbim duracak zannettim. Kadının üzerine çıkıp dudaklarına yapıştım dudaklarını öptükten sonra gerdanını yalamaya başladım kadın sonra atletini çıkartıp attı. Bir elimle göğsünün birini sıkıyor, öbür göğsünü yutacakmışçasına ağzıma alıp yavaş yavaş bırakırken göğüs uçlarını yalıyordum. Kadının soluk alışlarının hızlandığını hissediyordum.

Sonra bir ara parmağımı tuttu ve külotunun arasından sokarak amcığına geçirdi. Sonra çıkartarak ağzına aldı ve emdi. Sonra pantolonumun düğmelerini yavaş yavaş açarak külotumu indirdi sikimi ağzına aldı ve yalamaya başladı. Sonra allına yattığımda karının ağzı sikimde, benim ağzım onun amindeydi. Sanki öpüşürmüşçesine karının amini yalarken, kadın kısık bir sesle oh,oh diyordu. Sonra sikimin kafasını kadının amına batırdıktan sonra kadın deli danalar gibi tepiniyordu. Bir müddet sonra bu sikişmelerden yorulmuş ve halsiz kaldığımda kadın beni yatırarak üstüme çıktı, kadın büyük bir zevkle oh, oh diye bağırıyordu, sonra üzerimden kalktı ve sikimin üstüne oturup oturup kalkmaya başladı. Bu pozisyonda sikim kazık gibi olmuştu, kadını çevirip büzüğüne sokarak ona arkadan bir daha sahip oldum. Kadının gözünden yaş gelmişti. Ama hala bırakmıyor, deliler gibi sikişiyorduk. Sonra kadını yatırıp sikimi karının amına soktum ve üst üste uyuduk. Uyandığımda sikim hala karının amındaydı. Giyindiğimde o hala uyuyordu. O hala uyandırmadan kapıyı çekip gittim. O günü bir daha asla unutamadım.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

5 Responses to “Komşuyla Seks Hikayesi”

  1. merhaba ben aykut malatya ve çevresinden evli bekar dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem verecek arada sırada birbirimizi mutlu edecek bayanlardan tlf bekliyorum yaş 32 uzun boylu çekici bir erkeğim yaş sınırı yok ara bekliyorum 0539 566 07 83 7/24 saat arayabilirsiniz özele açık

    YanıtlaSil
  2. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arasın herşey saygı güven ve gizlilik içinde görüşecek ciddi düşünenler arasın

    YanıtlaSil
  3. Slm bn ramazan 25 yş 180 by 80 kl esmer sexs hastası birisiyim ama en çokta fantezili ve olgun bayanlarla sexs yapmasini seviyorum evli dul bekar evlilere üçlude olurum güven şart sonrasini bana birakin yş hic sorun değil yeterki kendinize güvenin benim gibi bodrumda yaşiyorum bodrum tatile gelipte gzl bir kaçamak yapmak isteyenler arasin 0546 607 82 96.

    YanıtlaSil
  4. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  5. MERHABA İSTANBUL VE TEKİRDAĞ CİVARINDAN EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

Popular Posts

Blogger news