Bedava Sex Hikayesi

Bedava SexAdım Betül 27 yaşında 8 yıllık evliyim. Uzun yıllar süren evliliğimiz sonunda kocam bana hiç ilgi göstermiyordu ama yakın arkadaşları, peşimde pervane oluyor, bir ortama girdiğimiz vakit bakışları ve sözleriyle beni taciz ediyorlardı. Kocama arkadaşlarının beş para etmez birileri olduğunu söylüyordum o da “Ne var canım, sen karşılık vermedikten sonra zorla mı yapacaklar” diyerek geniş mezhebini ortaya seriyordu. Onunla kaçtığım için ailem benimle görüşmek istemiyor, arada sırada annemle babamdan gizli gizli görüşebiliyorduk. Biraz da annemden cesaret alarak kocama boşanma davası açtım. O zaten dünden hazırdı ayrılmaya. Ancak tam dava günü nedense mahkemeye gelmedi ve sonra çok pişman olduğunu belirterek af diledi. Aslında birazda çaresizdim, işim yoktu, bir gelirim yoktu, bir çocukla tek başıma sığınacağım bir yer de yoktu, o yüzden eşime bir şans daha vermeye mecbur kaldım.

Gerçekten pişman olmuş gibiydi, artık biraz daha fazla ilgi gösteriyor, özellikle bekar arkadaşlarını eve getirmiyor veya onların olduğu ortamlara beni sokmuyordu. Çocuğumuza da ilgiliydi, ona oyuncaklar alıyor, işim varsa yemeğini yedirip seviyordu. Tam “Nihayet ilk tanıdığım adam oluyor” derken kocam beni yeni bir arkadaşıyla tanıştırdı. Adam kocamdan yaşlı fakat maddi durumu oldukça iyi biriydi. Bir iki kez bizi eğlence mekanlarına götürmüştü. İlk başlarda bana karşı herhangi bir yanlış hareketini görmemiştim. Hatta kocamın yeni arkadaş seçimini de doğru bulmuştum. Bir gün kocamın arkadaşı. Vural yine bizi bir mekana davet etti. Vural’ın yanında 30 yaşlarında 1.70 boylarında oldukça güzel bir kadın vardı. Birbirlerine sürekli “bebeğim” şeklinde hitap ediyor, cilveleşip duruyorlardı. Gecenin ilerleyen saatlerine doğru o ikisi arasında bir tartışma çıktı. Kavgadan gürültüden hiç hoşlanmadığım için eşime “Kalk gidelim bak burası karışıyor” dedim.

Rıfat o aldığı alkolün etkisiyle yerinden kıpırdamak istemiyor “Şimdi barışırlar, adam bizi davet etmiş kalkıp gidersek ayıp oluyor” diyordu.

Kısa bir süre sonra Vural ve kız arkadaşı konuşmak için dışarı çıktılar. Aradan 5 dakika kadar geçmişti ki Vural tek başına masaya döndü. Kız arkadaşının gittiğini söyledi. Üçümüz içmeye devam ettik.Benim kadar o da suçlu. Kocam her geçen dakika biraz daha sarhoş oluyor, iki de bir masaya kafasını koyup uyuyordu. Kulağına eğilip “Yeter bu kadar içtiğin haydi kalk gidelim” diyordum ama onun kıpırdayacak hali bile yoktu. Sonra bir koluna ben diğerine Vural girdik ve arabaya kadar taşıdık. Vural benim itirazlarıma rağmen bizi kendi evine götürdü. Birlikte kocamı yukarı taşıdık. Eşim bulduğu ilk koltuğa yığılıp sızdı. Vural ona bir kahve yapmanın iye geleceğini söyleyerek mutfağa gitti. “Ben yaparım siz kahvenin yerini gösterin” dedim. Üç tane kahve yaptım, ancak kocam kahveyi bile içemedi.

Daha sonra ikimiz kahvelerimizi içip sohbet etmeye başladık., kahveden sonra gözlerim iyice açılmış uykum kaçmıştı. Sohbet muhabbet derken Vural’la aramızda bir elektriklenme olmaya başladı. Kocama ihanet etmek istemiyordum ama onun bu umursamazlığına vurdumduymazlığına da çok kızıyordum. O yüzden Vural’ın yoklamalarına karşılık vermeye başladım. Elimden tutup beni yatak odasına götürdü, soyunup yatağa girmemiz birlikte olmamız toplasanız 10 dakikayı geçmedi. Sabah Vural uyanmadan eşimdi zorla ayıltıp bir taksiyle eve döndük. Yaptığımdan çok pişman olmuştum, ama eşimin de en az benim kadar suçlu olduğunu düşünüyorum. O günden sonra Vural’ın sürekli aramalarına hatta ufak çaplı şantajlarına boyun eğmedim. Şimdi ilk fırsatta kendime iş bulup ayrı eve çıkacağım ve yeniden boşanma davası açacağım.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

7 Responses to “Bedava Sex Hikayesi”

  1. slm evli dul bekar bayanlar ve evli ciftler arayin tanisalim ben itanbuldan bir erkegim tel 0531 589 57 76

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben aykut malatya ve çevresinden evli bekar dul bayan arkadaş arıyorum gizliliğe önem verecek arada sırada birbirimizi mutlu edecek bayanlardan tlf bekliyorum yaş 32 uzun boylu çekici bir erkeğim yaş sınırı yok ara bekliyorum 0539 566 07 83 7/24 saat arayabilirsiniz özele açık

    YanıtlaSil
  3. slm ben istanbuldan hakan 05364131029 yaşım32 zevk fantazi ve heyecan seven reel sex isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arasın herşey saygı güven ve gizlilik içinde görüşecek ciddi düşünenler arasın

    YanıtlaSil
  4. 05462405758 direk konuya girebilirsijiz

    YanıtlaSil
  5. MERHABA ADIM ARDA İSTANBULDAN 41YAŞINDA YEŞİL GÖZLÜ ESMER BİR ERKEĞİM CİDDİ DÜRÜST GÜVENİLİR SIRDAŞ BİR İLİŞKİ ARIYORUM KENDİNE GÜVENEN TÜM BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM EVLİ DUL BEKAR MUTSUZ BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER ARAYIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil
  6. MERHABA TÜRBANLI VE KAPALI SEXY BAYANLAR EVLİCİFTLER 3CÜ ARAYAN ÇİFTLER BEN ARDA DÜRÜST CİDDİ VE SIRDAŞIM GÜVENİLİR DENEYİMLİYİM ARAYIN VEYA MESAJ YAZIN TANIŞALIM GÖRÜŞELİM BEKLİYORUM
    0554 120 10 93

    YanıtlaSil

Popular Posts

Blogger news